گوشی اچ‌تی‌سی U11 EYEs با دوربین سلفی خارق‌العاده معرفی خواهد شد
نوشته شده توسط : ادمین

به‌تازگی شایعه‌ای در خصوص گوشی اچ‌تی‌سی U11 EYEs منتشر شده بود که در آن ادعا شده این هندست به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد شد. ایوان بلس به عنوان یکی از مشهورترین افشاگران دنیای فناوری نیز در توئیتی اعلام کرده که ممکن است گوشی اچ‌تی‌سی U11 EYEs در واقع همان Ocean Harmony باشد.

متاسفانه بلس هیچ اشاره‌ای به مشخصات و جزئیات این اسمارت‌فون نداشته اما همانند دیگر اعضای خانواده U11 انتظار داریم که این هندست نیز به همان طراحی آشنای سری U مزین شود. اخیرا اسمارت‌فون ناآشنایی با شماره مدل HTC 2Q4R400 توانست تاییدیه ۳C چین را دریافت کند. حدس زده می‌شود این اسمارت‌فون همان گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Harmony باشد. مطابق ادعای منابع چینی، این دیوایس به یک صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است.

ظاهرا اچ‌تی‌سی قرار است دیوایس جدید خود را در دو نسخه متفاوت عرضه کند. مدل اول که به تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز خواهد بود از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این نسخه برچسب قیمتی ۳۹۵ دلاری دارد. این در حالی بوده که مدل دوم از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ بهره خواهد برد و در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حدود ۵۴۵ دلار قیمت خواهد داشت. احتمال می‌رود باتری این دستگاه نمونه‌ای ۳۹۳۰ میلی‌آمپری باشد.

به‌نظر می‌رسد دوربین اصلی این هندست سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی باشد که به تثبیت کننده اپتیکال تصویر نیز مجهز شده است. سورپرایز اچ‌تی‌سی در دوربین سلفی رخ داده؛ جایی‌که دو دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار است ثبت تصاویر سلفی را انجام دهند. از آن‌جایی‌‌که این گوشی توانسته گواهی‌نامه ۳C را دریافت کند، بنابراین زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

ای تی ررسان




:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: